Zverejnené dňa: 10.3.2015

Školenia

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

1)        Identifikácia verejného obstarávateľa:

        Názov:                                        Občianske združenie Kairos

        Sídlo:                                           Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

        Zastúpený:                                 Ing. Maroš Mikulský - štatutár

         IČO:                                             35575328

         DIČ:                                             2022201742

         IČ DPH:                                       neplatca DPH

         Bankové spojenie:                    Fio banka, a.s.

         Číslo účtu:                                   2000345307/8330

         IBAN:                                          SK5683300000002000345307

        Kontaktná osoba:                    Blanka Geročová

        Telefón:                                      +421 948 134 375

        E-mail:                                        ozkairos.projekt@gmail.com

        Názov projektu:                      3P – Príprava, Podpora, Prax (ďalej len 3P)

 

2)       Názov predmetu zákazky: Školenia

 

3)       Predmet zákazky:

Školenia – vzdelávanie v rámci podpory zvyšovania dostupnosti a efektivity služieb starostlivosti (sociálnych služieb a opatrení sociálnoprávnej ochrany a sociálnej kurately), ktoré zlepšujú prístup ohrozených a marginalizovaných skupín populácie na trh práce a do spoločnosti v rámci projektu 3P, ktorého ciele sú: Prostredníctvom senzibilizačných, osvetových, školiacich a voľnočasových aktivít podnietiť a dopomáhať pozitívnym zmenám v miestnej marginalizovanej komunite. Špecifickým cieľom je: Podporiť zvyšovanie dostupnosti a efektivity služieb, ktoré zlepšujú prístup MRK na trh práce a do spoločnosti. Bližšie informácie: https://www.ia.gov.sk/sk/podporene-projekty/3p-priprava-podpora-prax?searched=Kairos&advsearch=oneword&highlight=ajaxSearch_highlight+ajaxSearch_highlight1

Predmet zákazky tvorí šesť častí - školení / vzdelávacích aktivít:

A)   Program Zdravotná osveta   

B)   Inovatívny program pozitívnej deviácie - Chod domácnosti pre mužov            

C)   Inovatívny program pozitívnej deviácie - Chod domácnosti pre ženy               

D)   Prevencia sociálno-patologických javov v miestnom spoločenstve                  

E)    Kurz v oblasti rodinných financií 

F)    Starostlivosť o ŽP

 

A)       Program Zdravotná osveta   

Predpokladaný počet zaradených účastníkov: max. 30

      Predpokladaný rozsah vzdel. aktivity: min. 32 vyučovacích hodín

      Rozsah denného vzdelávania: minimálne 4 vyučovacie hodiny (1  vyučovacia hodina = 60 minút)

Vzdelávanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8:00 do 16:00

Požiadavky na miesto realizácie vzdelávacej aktivity: Beniakovce.

Stanovená forma výučby: denná, intenzívna, počas pracovných dní

Spôsob ukončenia: certifikát o absolvovaní

Požadovaná učebná osnova: učebná osnova úspešného uchádzača vypracovaná v súlade s cieľmi  projektu 3P.

 

B)   Inovatívny program pozitívnej deviácie - Chod domácnosti pre mužov            

Predpokladaný počet zaradených účastníkov: max. 20

Predpokladaný rozsah vzdel. aktivity: min. 60 vyučovacích hodín

Rozsah denného vzdelávania: minimálne 6 vyučovacích hodín (1 vyučovacia hodina = 60 minút) Vzdelávanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8:00 do 16:00

Požiadavky na miesto realizácie vzdelávacej aktivity: Beniakovce.

Stanovená forma výučby: denná, intenzívna, počas pracovných dní

Spôsob ukončenia: certifikát o absolvovaní

Požadovaná učebná osnova: učebná osnova úspešného uchádzača vypracovaná v súlade s cieľmi  projektu 3P.

 

C)   Inovatívny program pozitívnej deviácie - Chod domácnosti pre ženy

Predpokladaný počet zaradených účastníkov: max. 20

Predpokladaný rozsah vzdel. aktivity: min. 60 vyučovacích hodín

Rozsah denného vzdelávania: minimálne 6 vyučovacích hodín (1  vyučovacia hodina = 60 minút)

Vzdelávanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8:00 do 16:00

Požiadavky na miesto realizácie vzdelávacej aktivity: Beniakovce.

Stanovená forma výučby: denná, intenzívna, počas pracovných dní

Spôsob ukončenia: certifikát o absolvovaní

Požadovaná učebná osnova: učebná osnova úspešného uchádzača vypracovaná v súlade s cieľmi  projektu 3P.

 

D)   Prevencia sociálno-patologických javov v miestnom spoločenstve

Predpokladaný počet zaradených účastníkov: max. 40

Predpokladaný rozsah vzdel. aktivity: min. 40 vyučovacích hodín

Rozsah denného vzdelávania: minimálne 4 vyučovacie hodiny (1  vyučovacia hodina = 60 minút)

Vzdelávanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8:00 do 16:00

Požiadavky na miesto realizácie vzdelávacej aktivity: Beniakovce.

Stanovená forma výučby: denná, intenzívna, počas pracovných dní

Spôsob ukončenia: certifikát o absolvovaní

Požadovaná učebná osnova: učebná osnova úspešného uchádzača vypracovaná v súlade s cieľmi  projektu 3P.

 

E)   Kurz v oblasti rodinných financií 

Predpokladaný počet zaradených účastníkov: max. 40

Predpokladaný rozsah vzdel. aktivity: min. 44 vyučovacích hodín

Rozsah denného vzdelávania: minimálne 4 vyučovacie hodiny (1  vyučovacia hodina = 60 minút)

Vzdelávanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8:00 do 16:00

Požiadavky na miesto realizácie vzdelávacej aktivity: Beniakovce.

Stanovená forma výučby: denná, intenzívna, počas pracovných dní

Spôsob ukončenia: certifikát o absolvovaní

Požadovaná učebná osnova: učebná osnova úspešného uchádzača vypracovaná v súlade s cieľmi  projektu 3P.

 

F)    Starostlivosť o ŽP

Predpokladaný počet zaradených účastníkov: max. 40

Predpokladaný rozsah vzdel. aktivity: min. 28 vyučovacích hodín

Rozsah denného vzdelávania: minimálne 4 vyučovacie hodiny (1  vyučovacia hodina = 60 minút)

Vzdelávanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8:00 do 16:00

Požiadavky na miesto realizácie vzdelávacej aktivity: Beniakovce.

Stanovená forma výučby: denná, intenzívna, počas pracovných dní

Spôsob ukončenia: certifikát o absolvovaní

Požadovaná učebná osnova: učebná osnova úspešného uchádzača vypracovaná v súlade s cieľmi  projektu 3P.

Služby pre účastníkov vzdelávania v rámci vzdelávacích aktivít.

    a)       pre zabezpečenie kvality školení v teoretickej časti vyžadujeme zabezpečenie priestorov         v mieste realizácie projektu

    b)       používanie interaktívnej tabule, alternatívne dataprojektora s potrebnými zariadeniami (alebo         iných porovnateľných technických zariadení) na premietanie prezentácií, flipchartu/tabule

    c)       poskytnutie študijných materiálov pre účastníkov vzdelávania a písacích potrieb, na každý deň         školenia

    d)       vypracovanie podrobného obsahu školení – učebnej osnovy so stanovením špecifických cieľov         a kompetenciami, ktoré účastník nadobudne po absolvovaní školení

    e)       vypracovanie časového harmonogramu jednotlivých školení 

    f)        testovanie účastníkov a vydanie certifikátu o absolvovaní jednotlivých školení

    g)       preukázanie, že pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečený:

i)         min. jeden odborný garant školení, ktorý spĺňa tieto požiadavky:

(1)     VŠ vzdelanie pedagogické II. stupňa

(2)     odbornú spôsobilosť pre vzdelávanie osôb z  marginalizovaných rómskych komunít

(3)     prax v lektorovaní ďalšieho vzdelávania dospelých v trvaní min. 3 rokov

ii)       min. jeden lektor, ktorý spĺňa tieto požiadavky:                 

(1)     VŠ vzdelanie II. stupňa

(2)     pedagogické vzdelanie alebo prax v lektorovaní ďalšieho vzdelávania dospelých  min. 3 roky

(3)     lektorovanie obdobných  kurzov s cieľovou skupinou z MRK v rokoch 2010 - 2014

 

Zdôvodnenie podmienok a - e: pre zabezpečenie vyššej efektívnosti, názornosti a nutnosti  zážitkového  vzdelávania s ohľadom na cieľovú skupinu je nevyhnutné používanie uvedených didaktických pomôcok a dodržiavanie obsahu vzdelávania.  

 

Zdôvodnenie podmienok f - g: Vzdelávanie osôb pochádzajúcich z marginalizovaných rómskych komunít potrebujeme zabezpečiť:

a) na vysokej kvalitatívnej úrovni, ktorú pri  poskytovaní školiacich  služieb predstavuje kvalita odborného garanta a lektorov so špeciálnym prístupom k tejto skupine. Preto sme stanovili podmienky pre ich vzdelanie, odbornú spôsobilosť a prax so vzdelávaním dospelých z MRK.

b) poskytnutím teoretických poznatkov k daným témam školení, ktoré však požadujeme prepojiť s praxou. Z tohto dôvodu je nevyhnutná pozícia odborného garanta s požadovanou odbornou spôsobilosťou.

 

Splnenie podmienok a – g preukáže uchádzač čestným prehlásením, ktoré je súčasťou cenovej ponuky, ktorá je Prílohou č. 1 tejto výzvy.

 

Splnenie podmienok a - g  preukáže úspešný uchádzač pri podpise zmluvy takto:

·         presným zadefinovaním miesta vzdelávania účastníkov v Zmluve o poskytnutí služieb uzatvorenej s obstarávateľom (viď. bod. 8 výzvy)

·         zoznamom didaktických prostriedkov, ktoré bude využívať počas plnenia predmetu zákazky

·         zoznamom študijných materiálov a písacích potrieb pre účastníkov vzdelávania

·         predložením podrobného obsahu jednotlivých školení deleného na témy s denným časovým harmonogramom vzdelávania

·         za odborného garanta/ov: predložením diplomu, potvrdením o praxi (postačujú kópie týchto dokumentov) alebo profesijným životopisom

·         za lektora/ov: predložením diplomu, potvrdením o praxi (postačujú kópie týchto dokumentov) alebo profesijným životopisom, zoznamom z lektorovania  obdobných  kurzov s cieľovou skupinou z MRK v rokoch 2010 - 2014 zdokladuje uvedením názvu a sídla organizátora kurzu, termínu kurzu (mm/rrrr),  názvu, obsahu, rozsahu daných kurzov (počet hod.) a počtu účastníkov daného vzdelávania.

 

Cena za každú vzdelávaciu aktivitu zahŕňa:

·   kurzovné (poplatok zahŕňajúci všetky náklady na lektora, priestory so všetkými ďalšími súvisiacimi nákladmi a didaktické pomôcky lektora (ako napr.: MTZ potrebné na jednotlivé školenia - dataprojektor, notebook, ozvučenie, flipcharty, stojany, a iné.)

·     študijné materiály

·     náklady na testovanie a vydanie certifikátov o absolvovaní jednotlivých školení

·     náklady na dopravu, ak bude potrebné účastníkov na miesto realizácie dopraviť​

·     náklady na zabezpečenie všetkej relevantnej dokumentácie ako sú vzdelávacie materiály, prezenčné listiny, fotodokumentácia zo vzdelávania a odovzdá ju na vyžiadanie obstarávateľovi a to v elektronickej forme na CD/DVD médiu, a v listinnej forme v hrebeňovej alebo inej obdobnej trvalej väzbe pre účely monitorovania a kontroly následne vyžadovanej poskytovateľom dotácie  projektu

 

4)       Komplexnosť dodávky

 

Rozdelenie predmetu zákazky - Áno.

Uchádzač  môže predložiť  cenovú ponuku  na jednotlivé vzdelávacie aktivity, ktoré si vyberie (a nacení ich osobitne za každú vzdelávaciu aktivitu A-F, v prípade, že uchádzač danú vzdelávaciu aktivitu nenaceňuje – nevpisuje do danej bunky v príslušnom riadku žiadne hodnoty – nechá ju prázdnu).

Na každú vzdelávaciu aktivitu  bude uzatvorená samostatná zmluva, v prípade úspešnosti uchádzača vo viac ako jednej časti zákazky budú tieto časti predmetom jednej zmluvy.

 

5)       Zdroj finančných prostriedkov

    Projekt realizovaný Implementačnou agentúrou pre OP ZaSI

    Výzva:                                        OP ZaSI – FSR – 2012/2.1/02

    Názov projektu:                        3P – Príprava, Podpora, Prax

    Kód ITMS:                                 27120130616

 

6)       Miesto a termín dodania

Miesto dodania:                         Občianske združenie Kairos - Beniakovce

     Trvanie  zmluvy:                        počas realizácie projektu

 

7)       Predpokladaná hodnota zákazky:

A) Program Zdravotná osveta                                                                         - 2 064,00 EUR bez DPH

B) Inovatívny program pozitívnej deviácie - Chod domácnosti pre mužov- 2 064,00 EUR bez DPH

C) Inovatívny program pozitívnej deviácie - Chod domácnosti pre ženy   - 2 640,00 EUR bez DPH

D) Prevencia sociálno-patologických javov v miestnom spoločenstve         - 4 688,00 EUR bez DPH

E) Kurz v oblasti rodinných financií                                                                     - 4 928,00 EUR bez DPH

F) Starostlivosť o ŽP                                                                                                - 2 072,00 EUR bez DPH

       

SPOLU za zákazku školenia:                                                                                18 984,00 EUR bez DPH

Cena je stanovená na základe prieskumu trhu

 

8)       Zmluva

Výsledkom vyhodnotenia výzvy bude Zmluva o poskytnutí služieb uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Zmluvy budú uzatvorené iba s vybranými uchádzačmi.

 

9)       Platnosť ponuky:      do 30.06.2015

    Predložená ponuka bude obsahovať:

 

Oficiálnu ponuku uchádzača na predmet zákazky projektu podľa požiadaviek uvedených v časti Predmet zákazky, s uvedením identifikačných údajov a ceny. Súčasťou ponuky je aj návrh celkovej ceny v zmysle Cenovej ponuky na nacenenie (Príloha č. 1), ktorej súčasťou je Čestné prehlásenie a Súhlas uchádzača so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe.

 

10)   Mena a ceny uvádzané v ponuke

 

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v  EUR.

 

Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

 

-      navrhovaná zmluvná cena v EUR bez DPH,

-      sadzba, výška DPH v EUR,

-      navrhovaná cena celkom v EUR s DPH

 

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní, tak že do poľa IČ DPH v Cenovej ponuke na nacenenie uvedie – „neplatca DPH“.

 

11)   Predkladanie ponúk

Ponuky je potrebné doručiť v listinnej podobe osobne, kuriérom, poštou alebo emailom na priloženom formulári, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto Výzvy (v prípade doručenia ponuky emailom sa na uchádzača nevzťahuje povinnosť dodržať pokyny podľa časti 12. Označenie obalu ponuky; pričom do predmetu emailu uvedie: CP – školenia). Iné ponuky budú vyradené. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuky je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk od 10.3.2015 – 18.3.2015 do 12:00 hod. na adresu uvedenú v bode 1. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a teda nebudú vyhodnocované.

Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži.

 

12)   Označenie obalu ponuky

Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený a nasledovne označený:

 

názov a adresa verejného obstarávateľa:

Občianske združenie Kairos, Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

Obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania uchádzača:

Označenie   „SÚŤAŽ  - NEOTVÁRAŤ“  „Školenia“

 

13)   Hodnotenie ponúk

Vyhodnocovať sa budú ponuky 18.3.2015 – vyhodnotené budú iba tie ponuky, ktoré splnili všetky administratívne požiadavky verejného obstarávateľa na obsah ponuky stanovené vo výzve. Ponuka uchádzača bude zo súťaže vylúčená, ak neslní podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Ponuky, ktoré postúpili budú ďalej hodnotené podľa jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena v EUR s DPH  (cena celkom) za dodanie jednotlivých častí predmetu deliteľnej zákazky samostatne.

 

 

 

V Košiciach, 10.3.2015                                                    Ing. Maroš Mikulský, štatutár, v.r.

Príloha č. 1: Cenová ponuka 

 

Príloha č. 1

Cenova ponuka_skolenia.xlsx 

 

 

Zmluva zverejnená dňa 24.3.2015

 

Zmluva o poskytnutí služieb_Skolenia_3P.pdf