Zverejnené dňa: 15.12.2014

Nákup unimobuniek

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

1)        Identifikácia verejného obstarávateľa:

     Názov:                                        Občianske združenie Kairos

     Sídlo:                                           Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

     Zastúpený:                                 Ing. Maroš Mikulský - štatutár

         IČO:                                             35575328

         DIČ:                                             2022201742

         IČ DPH:                                       neplatca DPH

         Bankové spojenie:                    Fio banka, a.s.

         Číslo účtu:                                   2000345307/8330

         IBAN:                                          SK5683300000002000345307

      Kontaktná osoba:                    Blanka Geročová

      Telefón:                                      +421 948 134 375

      E-mail:                                        ozkairos.projekt@gmail.com

 

2)       Názov predmetu zákazky: Nákup unimobuniek

 

3)       Predmet zákazky :

 

Nákup unimobuniek2 ks určených pre realizáciu aktivít projektu počas obdobia 02 – 09/2015. Budú osadené priamo v osade MRK, alebo jej tesnej blízkosti v katastrálnom území obce Beniakovce, okr. Košice - okolie. Cena bude zahŕňať obstaranie, dopravu, osadenie, pripojenie k elektrine a údržbu počas doby realizácie aktivít projektu.

 

Špecifikácia unimobunky – minimálne parametre: drevená a drevotriesková konštrukcia, alebo oceľovo profilová konštrukcia, vybavenie unimobunky: jedno okno so sklenenou výplňou, vstupné dvere otvárateľné smerom von, plné, vnútorný elektro rozvod svetelno-zásuvkový, rozmery unimobunky: 5800 x 2250 mm. Obsahom dodávky jeaj doprava unimobunieks nakládkou a vykládkou na miesto podľa bodu 6 Výzvy na predloženie cenovej ponuky, osadenie na mieste určenom verejným obstarávateľom na betónovú platňu alebo betónové profily. V prípade nutnosti je súčasťou dodávky aj úprava terénu pred osadením. Po osadení je potrebné zabezpečiť v rámci dodávky zapojenie do elektrickej sústavy k najbližšiemu prípojnému bodu, ktorý určí verejný obstarávateľ. Dodaný tovar musí byť zdravotne nezávadný a bezpečný pre realizáciu aktivít projektu a dodávateľ sa zaväzuje v prípade vzniku poruchy príp. skrytej vady zabezpečiť nutnú opravu do požadovaného stavu, alebo výmenu kus za ku do 120 hod.

 

4)       Komplexnosť dodávky

 

Predmet zákazky nie je rozdelený, tvorí jeden požadovaný celok ako výstup návrhu na uzavretie zmluvy dodania predmetu zákazky.

 

5)       Zdroj finančných prostriedkov

     Projekt realizovaný Implementačnou agentúrou pre OP ZaSI

     Výzva:                                             OP ZaSI – FSR – 2012/2.1/02

     Názov projektu:                             3P – Príprava, Podpora, Prax

     Kód ITMS:                                      27120130616

 

 

6)       Miesto a termín dodania tovaru / služby

Miesto dodania:                         katastrálne územie obce Beniakovce, okr. Košice - okolie

     Termín dodania:                        02/2015

 

7)       Predpokladaná hodnota zákazky:

5 000,00 EUR bez DPH

Cena je stanovená na základe prieskumu trhu

 

8)       Zmluva

Výsledkom vyhodnotenia výzvy bude Kúpna zmluva uzatvorená v zmysle § 409 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluva bude uzatvorená iba s vybraným uchádzačom.

Trvanie  zmluvy:                                       počas realizácie projektu

 

9)       Platnosť ponuky:      do 30.06.2015

     Predložená ponuka bude obsahovať:

 

Oficiálnu ponuku uchádzača na predmet zákazky projektu podľa požiadaviek uvedených v časti Predmet zákazky, s uvedením identifikačných údajov a ceny. Súčasťou ponuky je aj návrh celkovej ceny v zmysle Cenovej ponuky na nacenenie, ktorá je súčasťou tejto výzvy ako aj Čestné vyhlásenie uchádzača,  že uchádzač nie je v konkurze alebo v likvidácii a že nie je dlžníkom úhrady poistného na zdravotné a sociálne zabezpečenie a že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe, že ponúkaná cena je konečná cena vrátane DPH za kompletné dodanie predmetu zákazky.

 

10)   Mena a ceny uvádzané v ponuke

 

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v  EUR.

 

Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

 

-      navrhovaná zmluvná cena bez DPH v EUR,

-      sadzba, výška DPH v EUR,

-      navrhovaná cena celkom v EUR s DPH

 

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní, tak že do poľa Platca/Neplatca DPH v Cenovej ponuke na nacenenie uvedie – „neplatca DPH“.

 

    11) Predkladanie ponúk

Ponuky je potrebné doručiť v listinnej podobe osobne, kuriérom, poštou alebo emailom na priloženom formulári, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto Výzvy (v prípade doručenia ponuky mailom sa na uchádzača nevzťahuje povinnosť dodržať pokyny podľa časti 12. Označenie obalu ponuky; pričom do predmetu mailu uvedie: CP – unimobunky). Iné ponuky budú vyradené. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuky je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk od 18.12.2014 do 02.01.2015 – 12:00 hod.na adresu uvedenú v bode 1. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a teda nebudú vyhodnocované.

Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži.

 

    12) Označenie obalu ponuky

Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený a nasledovne označený:

 

názov a adresa verejného obstarávateľa:

Občianske združenie Kairos, Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

Obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania uchádzača:

Označenie   „SÚŤAŽ-NEOTVÁRAŤ“  „unimobunky“

 

    13) Hodnotenie ponúk

Vyhodnocovať sa budú ponuky 02.01.2015 – vyhodnotené budú iba tie ponuky, ktoré splnili všetky administratívne požiadavky verejného obstarávateľa na obsah ponuky stanovené vo výzve. Ponuka uchádzača bude zo súťaže vylúčená, ak neslní podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Ponuky, ktoré postúpili budú ďalej hodnotené podľa jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena v EUR s DPH  (cena celkom) za dodanie predmetu zákazky.

 

 

 

V Košiciach, 18.12.2014                                                  Ing. Maroš Mikulský, štatutár, v.r.

Príloha č. 1: Cenová ponuka 

 

Zmluva zverejnená dňa 6.1.2015