Zverejnené dňa: 23.12.2014

Materiál

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

1)        Identifikácia verejného obstarávateľa:

     Názov:                                        Občianske združenie Kairos

     Sídlo:                                           Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

     Zastúpený:                                 Ing. Maroš Mikulský - štatutár

         IČO:                                             35575328

         DIČ:                                             2022201742

         IČ DPH:                                       neplatca DPH

         Bankové spojenie:                    Fio banka, a.s.

         Číslo účtu:                                   2000345307/8330

         IBAN:                                          SK5683300000002000345307

     Kontaktná osoba:                    Blanka Geročová

     Telefón:                                      +421 948 134 375

     E-mail:                                        ozkairos.projekt@gmail.com

 

2)       Názov predmetu zákazky: Materiál

 

     Predmet zákazky pozostáva z 3 položiek:

 

a)       Materiál pre voľno časové aktivity  - Položka sa viaže na činnosť samotného odborného vykonávania voľno časových aktivít projektu. zahŕňa zabezpečenie materiálu ako napr.: 4 lopty, 60 tričiek, 30 športových šortiek, 30 párov botasiek/tenisiek,  10 farieb na telové maľovanie, 4 sady  štetcov, 10 sád farebných farbičiek, 10 sád farebných fixiek, 20 balíkov papiera na kreslenie, 10 nožníc, 10ks lepidla, 3 sady laminovacích fólii, 4 balenia výkresov A3,  1 balenie magnetiek, 10 balení pier, 10 balení ceruziek, 2 balenia flipchartového papiera apod.

 

a) Materiál pre voľno časové aktivity 

 

 

lopta futbalová neoficiálna

ks

4

tričko bavlnené min. 50% bavlna (veľkosť S-20ks, M-20ks, L-20ks - pre deti a dospelých) modré 30 ks a červené 30 ks (prip. iná farebná dvoj kombinácia so zachovaním počtu ks)

ks

60

športové šortky min. 50% bavlna (veľkosť S-10ks, M-10ks, L-10ks - pre deti a dospelých) jednotná farna

ks

30

botasky/tenisky (špotrová obuv - 15 ks botasiek, 15 ks tenisiek, veľkosť 34-39, jednotná farba)

párov

30

farby na telové maľovanie nin. 4 druhy rôzných farieb v sade, vodou riediteľné, vodou zmývateľné (min. veľkosť bal. 30 g)

ks

10

štetec (sada po 4 ks ploché štetinové štetce s rukoväťou)

sada

4

farebné farbičky (sada obsahujúca nim. 8 ks farbičiek)

sada

10

farebné fixi (sada obsahuhúca min. 4 ks fixiek)

sada

10

papier na kreslenie (A4, 80 g/m2, biely, balík = 500 listov)

balík

20

nožnice na papier kancelárske

ks

10

lepidlo na papier v tyčinke (min. 20 g balenie)

ks

10

laminovacie fólie (číra antistatická fólia A4 (216 x 303 mm), hrúbka min. 80 mic, sada = 100 ks)

sada

3

výkresy A3 (po 10 ks)

balík

4

magnetky (sada 10 ks čierných okrúhlých magnetov 20 x 5 mm)

balenie

1

pero plastové s modrou náplňou (balenie 10 ks)

balenie

10

ceruzka čierna grafitová tvrdosť 2 šesťhranná (balenie 10 ks)

balenie

10

flipchartový papier (biely, A1, 70 g 1balenie = 20 listov)

balenie

2

 

 

b)       Materiál pre zdravotnú osvetu - Položka sa viaže na činnosť samotného odborného vykonávania aktivity zdravotnej osvety. zahŕňa nákup  30 ks dezinfekčných prostriedkov, 2 ks deratizačných prostriedkov,  10 ks pracích práškov, 10 ks aviváže, 30 ks hygienických potrieb (toaletný papier, mydlo/telové mydlo, ošetrujúci krém, šampón, šampón proti všiam), 30 ks uterákov, 3 ks vaničiek na umývanie, 1 ks mobilná nadrž na vodu, 3 ks lekárničiek. a pod.

 

b) Materiál pre zdravotnú osvetu

 

 

dezinfekčný prostriedok s rozprašovačom 500 ml balenie

ks

30

deratizačný prostriedok (v tvare cukríkov, tyčiniek, alebo iné kompaktné tuhé spotrebiteľské balenie - 250 g)

ks

2

prací prášok univerzálny 3 kg

ks

10

aviváž koncentrát 1 l

ks

10

toaletný papier dvojvrstvový (8 ks v balení)

balenie

4

mydlo toaletné 100 g

ks

8

telové mydlo (sprchovací gel 400 ml)

ks

5

ošetrujúci krém 100 ml tuba

ks

5

šampón na umývanie vlasov 400 ml

ks

5

šampón proti všiam 230 ml

ks

3

uterák (100% bavlna 50 x 100 cm, rôzne farby)

ks

30

vanička na umývanie (lavor plastový min. 10 l)

ks

3

mobilná nadrž na vodu (bandaska 20 l)

ks

1

lekárnička (autolekárnička podľa vyhlášky MZ SR 143/2009 Z.z.)

ks

3

 

 

c)       Spotrebný materiál - Položka sa viaže na aktivitu riadenie projektu. zahŕňa nákup napr. papiera, kancelárskych potrieb, tonerov a iné.

 

c) Spotrebný materiál

 

 

kancelársky papier A4 (balenie 80 g 500listov)

ks

20

pero plastové modré (balenie 10 ks)

balík

1

ceruzka (balenie 10 ks)

balík

1

spínací strojček

ks

3

dierkovač

ks

3

priesvitná lepiaca páska 

ks

10

náplne do spínacieho strojčeka

ks

10

sponky na spisy (balenie 100 ks)

balík

3

Euroobal A4 (balenie 100ks)

balík

5

Obálka A4  (balenie 100 ks)

balík

2

Zvýrazňovač(sada 4ks)

balík

3

Samolepiace poznámkové štítky farebné rôzné veľkosti

ks

10

Toner do tlačiarne SAMSUNG SCX-4828FN vyťaženosť 5000str

ks

2

 

 

 

3)       Komplexnosť dodávky

 

Rozdelenie predmetu zákazky - Áno.

Uchádzač  môže predložiť  cenovú ponuku  na jednotlivé položky a,b,c, ktoré si vyberie (osobitne).

Na každú položku  bude uzatvorená samostatná zmluva.

 

4)       Zdroj finančných prostriedkov

     Projekt realizovaný Implementačnou agentúrou pre OP ZaSI

     Výzva:                                                OP ZaSI – FSR – 2012/2.1/02

     Názov projektu:                                3P – Príprava, Podpora, Prax

     Kód ITMS:                                         27120130616

 

 

5)       Miesto a termín dodania

Miesto dodania:                         Občianske združenie Kairos - Beniakovce

     Trvanie  zmluvy:                                        počas realizácie projektu

 

6)       Predpokladaná hodnota zákazky:

          a)       Materiál pre voľno časové aktivity – 2080,50 EUR bez DPH

b)       Materiál pre zdravotnú osvetu – 499,60 EUR bez DPH

c)       Spotrebný materiál – 374,00 EUR bez DPH

Cena je stanovená na základe prieskumu trhu

 

7)       Zmluva

Výsledkom vyhodnotenia výzvy bude Kúpna zmluva uzatvorená v zmysle § 409 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluva bude uzatvorená iba s vybranými uchádzačmi za každú položku samostatne.

 

8)       Platnosť ponuky:      do 30.06.2015

     Predložená ponuka bude obsahovať:

 

Oficiálnu ponuku uchádzača na predmet zákazky projektu podľa požiadaviek uvedených v časti Predmet zákazky, s uvedením identifikačných údajov a ceny. Súčasťou ponuky je aj návrh celkovej ceny v zmysle Cenovej ponuky na nacenenie, ktorá je súčasťou tejto výzvy ako aj Čestné vyhlásenie uchádzača,  že uchádzač nie je v konkurze alebo v likvidácii a že nie je dlžníkom úhrady poistného na zdravotné a sociálne zabezpečenie a že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe, že ponúkaná cena je konečná cena vrátane DPH za kompletné dodanie predmetu zákazky.

 

9)       Mena a ceny uvádzané v ponuke

 

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v  EUR.

 

Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

 

-      navrhovaná zmluvná cena bez DPH v EUR,

-      sadzba, výška DPH v EUR,

-      navrhovaná cena celkom v EUR s DPH

 

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní, tak že do poľa Platca/Neplatca DPH v Cenovej ponuke na nacenenie uvedie – „neplatca DPH“.

 

    10) Predkladanie ponúk

Ponuky je potrebné doručiť v listinnej podobe osobne, kuriérom, poštou alebo emailom na priloženom formulári, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto Výzvy (v prípade doručenia ponuky mailom sa na uchádzača nevzťahuje povinnosť dodržať pokyny podľa časti 11. Označenie obalu ponuky; pričom do predmetu mailu uvedie: CP – materiál). Iné ponuky budú vyradené. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuky je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk – 27.12.2014 – 2.1.2015 do 12:00 na adresu uvedenú v bode 1. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a teda nebudú vyhodnocované.

Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži.

 

    11) Označenie obalu ponuky

Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený a nasledovne označený:

 

názov a adresa verejného obstarávateľa:

Občianske združenie Kairos, Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

Obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania uchádzača

Označenie   „SÚŤAŽ  - NEOTVÁRAŤ“  „ materiál“

 

    12) Hodnotenie ponúk

Vyhodnocovať sa budú ponuky 2.1.2015 – vyhodnotené budú iba tie ponuky, ktoré splnili všetky administratívne požiadavky verejného obstarávateľa na obsah ponuky stanovené vo. Ponuka uchádzača bude zo súťaže vylúčená, ak neslní podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Ponuky, ktoré postúpili budú ďalej hodnotené podľa jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena v EUR s DPH  (cena celkom) za dodanie jednotlivých častí predmetu deliteľnej zákazky samostatne.

 

 

 

V Košiciach 23.12.2014                                                   Ing. Maroš Mikulský, štatutár, v.r.

Príloha č. 1: Cenová ponuka 

 

Zmluva zverejnená dňa 8.1.2015

 

Zmluva Kairos_DOUVE_Material.pdf