Zverejnené dňa: 15.12.2014
Finančný manažment
VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY
podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
1) Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Občianske združenie Kairos
Sídlo: Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice
Zastúpený: Ing. Maroš Mikulský - štatutár
IČO: 35575328
DIČ: 2022201742
IČ DPH: neplatca DPH
Bankové spojenie: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2000345307/8330
IBAN: SK5683300000002000345307
Kontaktná osoba: Blanka Geročová
Telefón: +421 948 134 375
E-mail: ozkairos.projekt@gmail.com
2) Názov predmetu zákazky: Finančný manažér
3) Predmet zákazky:
Položka sa viaže na aktivitu riadenie projektu. Finančný manažér kontroluje čerpanie finančných prostriedkov pre dosiahnutie cieľov projektu podľa zmluvy, styk s bankovými inštitúciami a zabezpečenie obchodných procesov z ekonomického hľadiska. Zabezpečuje vyhotovenie interných predpisov (interná smernica pre vedenie účtovníctva, sledovanie čerpania finančných prostriedkov, odpisový plán, evidencia majetku obstaraného z prostriedkov NFP a pod.) v rozsahu 225 hod.
4) Komplexnosť dodávky
Predmet zákazky nie je rozdelený, tvorí jeden požadovaný celok ako výstup návrhu na uzavretie zmluvy dodania predmetu zákazky.
5) Zdroj finančných prostriedkov
Projekt realizovaný Implementačnou agentúrou pre OP ZaSI
Výzva: OP ZaSI – FSR – 2012/2.1/02
Názov projektu: 3P – Príprava, Podpora, Prax
Kód ITMS: 27120130616
6) Miesto a termín dodania
Miesto dodania: Občianske združenie Kairos - Beniakovce
Trvanie zmluvy: počas realizácie projektu
7) Predpokladaná hodnota zákazky:
2 272,50 EUR bez DPH
Cena je stanovená na základe prieskumu trhu
8) Zmluva
Výsledkom vyhodnotenia výzvy bude Zmluva o poskytnutí služieb uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Zmluva bude uzatvorená iba s vybraným uchádzačom.
9) Platnosť ponuky: do 30.06.2015
Predložená ponuka bude obsahovať:
Oficiálnu ponuku uchádzača na predmet zákazky projektu podľa požiadaviek uvedených v časti Predmet zákazky, s uvedením identifikačných údajov a ceny. Súčasťou ponuky je aj návrh celkovej ceny v zmysle Cenovej ponuky na nacenenie, ktorá je súčasťou tejto výzvy ako aj Čestné vyhlásenie uchádzača, že uchádzač nie je v konkurze alebo v likvidácii a že nie je dlžníkom úhrady poistného na zdravotné a sociálne zabezpečenie a že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe, že ponúkaná cena je konečná cena vrátane DPH za kompletné dodanie predmetu zákazky.
10) Mena a ceny uvádzané v ponuke
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
-
navrhovaná zmluvná cena bez DPH v EUR,
-
sadzba, výška DPH v EUR,
-
navrhovaná cena celkom v EUR s DPH