Zverejnené dňa: 26.1.2015

Odvoz odpadu

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

1)        Identifikácia verejného obstarávateľa:

        Názov:                                        Občianske združenie Kairos

        Sídlo:                                           Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

        Zastúpený:                                 Ing. Maroš Mikulský - štatutár

         IČO:                                             35575328

         DIČ:                                             2022201742

         IČ DPH:                                       neplatca DPH

         Bankové spojenie:                    Fio banka, a.s.

         Číslo účtu:                                   2000345307/8330

         IBAN:                                          SK5683300000002000345307

        Kontaktná osoba:                    Blanka Geročová

        Telefón:                                      +421 948 134 375

        E-mail:                                        ozkairos.projekt@gmail.com

 

2)       Názov predmetu zákazky: Odvoz odpadu

 

3)       Predmet zákazky

 

Zabezpečenie odvozu zmiešaného odpadu  počas celej doby realizácie aktivity školenia Ochrana ŽP a následne až do ukončenia projektu  3P – Príprava, Podpora, Prax. Prenájom zahŕňa nájom veľkokapacitného kontajnera o objeme 7m3 po dobu min. 178 dní, v predpokladanom  množstve odpadu min. 70 ton, ďalej dovoz a osadenie kontajnera na miesto určené objednávateľom, zabezpečenie jeho nakládky a odvozu na príslušnú skládku odpadu, tiež zákonný poplatok a zabezpečenie likvidácie odpadu (uskladnenie na skládke). Frekvencia odvozu bude závislá od frekvencie naplnenia kontajnera, predpokladá sa však min. 3 x do mesiaca počas doby realizácie aktivít. Odvoz a likvidácia odpadu bude prebiehať za účasti vyškoleného pracovníka objednávateľa - Koordinátor starostlivosti o ŽP. Dodávateľ zabezpečí čistotu na mieste nakládky a vykládky kontajnera a ručí za čistotu cestnej komunikácie od miesta uloženia kontajnera v smere jazdy na skládku a v smere jazdy spať. V prípade znečistenia je povinný odstrániť toto znečistenie na vlastné náklady a bezprostredne. Cena musí zahŕňať všetky poplatky, ktoré sa týkajú prenájmu a likvidácie odpadu.

 

4)       Komplexnosť dodávky

 

Predmet zákazky nie je rozdelený, tvoriť jeden požadovaný celok ako výstup návrhu na uzavretie zmluvy dodania predmetu zákazky.

 

5)       Zdroj finančných prostriedkov

        Projekt realizovaný Implementačnou agentúrou pre OP ZaSI

        Výzva:                                           OP ZaSI – FSR – 2012/2.1/02

        Názov projektu:                           3P – Príprava, Podpora, Prax

        Kód ITMS:                                    27120130616

 

 

6)       Miesto a termín dodania

Miesto dodania:                         Občianske združenie Kairos - Beniakovce

     Trvanie  zmluvy:                        počas realizácie projektu

 

7)       Predpokladaná hodnota zákazky: 3 248,50 EUR bez DPH Cena je stanovená na základe prieskumu trhu

 

8)       Zmluva

Výsledkom vyhodnotenia výzvy bude zmluva o poskytnutí služby podľa §269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb  Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluva bude uzatvorená iba s vybraným uchádzačom - víťazom.

 

9)       Platnosť ponuky:      do 30.06.2015

        Predložená ponuka bude obsahovať:

 

Oficiálnu ponuku uchádzača na predmet zákazky projektu podľa požiadaviek uvedených v časti Predmet zákazky, s uvedením identifikačných údajov a ceny. Súčasťou ponuky je aj návrh celkovej ceny v zmysle Cenovej ponuky na nacenenie, ktorá je súčasťou tejto výzvy ako aj Čestné vyhlásenie uchádzača,  že uchádzač nie je v konkurze alebo v likvidácii a že nie je dlžníkom úhrady poistného na zdravotné a sociálne zabezpečenie a že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe, že ponúkaná cena je konečná cena vrátane DPH za kompletné dodanie predmetu zákazky.

 

10)   Mena a ceny uvádzané v ponuke

 

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v  EUR.

 

Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

 

-      navrhovaná zmluvná cena bez DPH v EUR,

-      sadzba, výška DPH v EUR,

-      navrhovaná cena celkom v EUR s DPH

 

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní, tak že do poľa Platca/Neplatca DPH v Cenovej ponuke na nacenenie uvedie – „neplatca DPH“.

 

11)   Predkladanie ponúk

Ponuky je potrebné doručiť v listinnej podobe osobne, kuriérom, poštou alebo emailom na priloženom formulári, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto Výzvy (v prípade doručenia ponuky mailom sa na uchádzača nevzťahuje povinnosť dodržať pokyny podľa časti 12. Označenie obalu ponuky; pričom do predmetu mailu uvedie: CP – odvoz odpadu). Iné ponuky budú vyradené. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuky je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk 28.01.2015 do 08.02.2015 – 12:00 hod. na adresu uvedenú v bode 1. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a teda nebudú vyhodnocované.

Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži.

 

12)   Označenie obalu ponuky

Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený a nasledovne označený:

 

názov a adresa verejného obstarávateľa:

Občianske združenie Kairos, Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

Obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania uchádzača:

Označenie   „SÚŤAŽ  - NEOTVÁRAŤ“  „odvoz odpadu“

 

13)    Hodnotenie ponúk

Vyhodnocovať sa budú ponuky 09.02.2015 – vyhodnotené budú iba tie ponuky, ktoré splnili všetky administratívne požiadavky verejného obstarávateľa na obsah ponuky stanovené vo výzve. Ponuka uchádzača bude zo súťaže vylúčená, ak neslní podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Ponuky, ktoré postúpili budú ďalej hodnotené podľa jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena v EUR s DPH  (cena celkom) za dodanie predmetu zákazky.

 

V Košiciach, 28.1.2015                                                      Ing. Maroš Mikulský, štatutár, v.r.

 

 

 

Príloha č. 1: Cenová ponuka 

 

Príloha č.1

 
Cenova ponuka_odvoz odpadu.xlsx

 

 


Zmluva zverejnená dňa 16.2.2015

 

Zmluva o poskytnutí služieb_Odpad_3P.pdf