Zverejnené dňa: 15.12.2014

Materiál ŽP

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

1)        Identifikácia verejného obstarávateľa:

     Názov:                                        Občianske združenie Kairos

     Sídlo:                                           Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

     Zastúpený:                                 Ing. Maroš Mikulský - štatutár

         IČO:                                             35575328

         DIČ:                                             2022201742

         IČ DPH:                                       neplatca DPH

         Bankové spojenie:                    Fio banka, a.s.

         Číslo účtu:                                   2000345307/8330

         IBAN:                                          SK5683300000002000345307

      Kontaktná osoba:                    Blanka Geročová

      Telefón:                                      +421 948 134 375

      E-mail:                                        ozkairos.projekt@gmail.com

 

2)       Názov predmetu zákazky: Materiál ŽP

     Predmet zákazky pozostáva z 3 položiek:

 

a)       Materiál pre aktivity na ochranu ŽP - Položka sa viaže na činnosť samotného odborného vykonávania aktivity ochrany ŽP. Zahŕňa nákup pracovného náradia: 5 ks lopát, 5 ks hrablí, 5 ks fúrikov, 5 ks vedier, 5 ks polievacích koniev, 2 ks hadíc, 5 ks rýľov, 100 ks okrasných, ovocných a rýchlo rastúcich drevín na sadenie a pod.

a) Materiál pre aktivity na ochranu ŽP

 

 

lopata stavebná s násadou

ks

5

hrable kovové s násadou

ks

5

fúrik kovový, jednokolesový s gumenným kolesom, s gumovými madlami, cierna farba, objem korby 60 l

ks

5

vedro plastove 20 l s rúčkou

ks

5

polievacia kanva 10 l plastová s rúčkou a kropítkom

ks

5

Záhradná hadica 25mm (3/4") - 15 m

ks

2

rýľ kovový s násadou

ks

5

okrasných, ovocných a rýchlo rastúcich drevín na sadenie, 40 ks LISTNATÉ (breza, katalpa, platan, javor, brast, vrba, smutná vrba, lieska, jablon, slivka, lipa) 50ks IHLICNATE (tuja, borievka, srek, borovica,), 10 ks OKRASNÉ (zlatý dážď, orgován) Tieto kombinácie, kludne osekajte, ked vela, lebo malo penazi na to je..

ks

100

b)       Náradie pre aktivitu na ochranu ŽP- Položka sa viaže na činnosť samotného odborného vykonávania aktivity ochrany ŽP. Zahŕňa nákup krovinorezu, strún, paliva a maziva a pod.

b) Náradie pre aktivitu na ochranu ŽP

 

 

Krovinorez, špeifikacia: benzinový, dvojtaktný, poloautomatická vyzinacia hlava, výmenná hlava (strunová vyžínacia, krovinorez sekacia), počet strún 2, max. priemer struny 3,0 mm, rukoväť, dvojitá, nastaviteľna, výkon min. 0,8 kw / 5000 ot./min. , objem min 25 cm3

ks

1

Struna do kosačky hviezdicový profil 2,0mm 15m (alebo trojuholníkový)

ks

10

kanister na palivo do kosačiek a krovinorezov  + palivo do krovinorezu 10 l Benzín BA 95

ks

1

mazivo do krovinorezu 1 l - olej s mixovacou nádobou

ks

1

c)        Pracovné odevy, obuv a pracovné pomôcky pre zamestnancov - Položka sa viaže na činnosť samotného odborného vykonávania aktivít projektu. Zahŕňa zabezpečenie pracovných odevov pre vlastných zamestnancov.

Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť a skonkretizovať veľkosti a počty jednotlivých položiek obuvi a oblečenia v závislosti od možných zmien v štruktúre cieľovej skupiny (vek, veľkosť, a iné.)

c) Pracovné odevy, obuv a pracovné pomôcky pre zamestnancov

 

 

nohavice -  Pánske s kapsami dlhé, veľkosť L, XL

ks

8

mikina, min. 50% bavlna

ks

6

tričko bavlnené min. 50% bavlna veľkosť XL farba biela

ks

8

polokošeľa bavlnená min. 50% bavlna veľkosť XL farba biela

ks

2

pracovná obuv , členková (2 páry letná obuv, 2 páry zimmná obuv)

párov

4

obuv - tenisková, členková, farba čierna

párov

6

pracovná reflexná vesta

ks

2

športová vetrovka , tenká, šuštiaková, nepremokavá, vetruodolná s kapucňou

ks

2

čiapka - pracovná šiltovka, látková

ks

1

rukavice -  Pracovné rukavice látkové s nánosom PVC na dlani

ks

2

3)       Komplexnosť dodávky

 

Rozdelenie predmetu zákazky - Áno.

Uchádzač  môže predložiť  cenovú ponuku  na jednotlivé položky a,b,c, ktoré si vyberie (osobitne).

Na každú položku  bude uzatvorená samostatná zmluva.

 

4)       Zdroj finančných prostriedkov

     Projekt realizovaný Implementačnou agentúrou pre OP ZaSI

     Výzva:                                                OP ZaSI – FSR – 2012/2.1/02

     Názov projektu:                                3P – Príprava, Podpora, Prax

     Kód ITMS:                                         27120130616

 

 

5)       Miesto a termín dodania

Miesto dodania:                         Občianske združenie Kairos - Beniakovce

     Trvanie  zmluvy:                                        počas realizácie projektu

 

6)       Predpokladaná hodnota zákazky:

          a)       Materiál pre aktivity na ochranu ŽP – 1000,00 EUR bez DPH

b)       Náradie pre aktivitu na ochranu ŽP – 833,00 EUR bez DPH

c)       Pracovné odevy, obuv a pracovné pomôcky pre zamestnancov – 499,90 EUR bez DPH

Cena je stanovená na základe prieskumu trhu

 

7)       Zmluva

Výsledkom vyhodnotenia výzvy bude Kúpna zmluva uzatvorená v zmysle § 409 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluva bude uzatvorená iba s vybranými uchádzačmi za každú položku samostatne.

 

8)       Platnosť ponuky:      do 30.06.2015

     Predložená ponuka bude obsahovať:

 

Oficiálnu ponuku uchádzača na predmet zákazky projektu podľa požiadaviek uvedených v časti Predmet zákazky, s uvedením identifikačných údajov a ceny. Súčasťou ponuky je aj návrh celkovej ceny v zmysle Cenovej ponuky na nacenenie, ktorá je súčasťou tejto výzvy ako aj Čestné vyhlásenie uchádzača,  že uchádzač nie je v konkurze alebo v likvidácii a že nie je dlžníkom úhrady poistného na zdravotné a sociálne zabezpečenie a že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe, že ponúkaná cena je konečná cena vrátane DPH za kompletné dodanie predmetu zákazky.

 

9)       Mena a ceny uvádzané v ponuke

Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v  EUR.

 

Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

 

-      navrhovaná zmluvná cena bez DPH v EUR,

-      sadzba, výška DPH v EUR,

-      navrhovaná cena celkom v EUR s DPH

 

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní, tak že do poľa Platca/Neplatca DPH v Cenovej ponuke na nacenenie uvedie – „neplatca DPH“.

 

    10) Predkladanie ponúk

Ponuky je potrebné doručiť v listinnej podobe osobne, kuriérom, poštou alebo emailom na priloženom formulári, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto Výzvy (v prípade doručenia ponuky mailom sa na uchádzača nevzťahuje povinnosť dodržať pokyny podľa časti 11. Označenie obalu ponuky; pričom do predmetu mailu uvedie: CP – materiál ZP). Iné ponuky budú vyradené. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuky je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk – 18.12.2014 – 02.01.2015 do 12:00 na adresu uvedenú v bode 1. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a teda nebudú vyhodnocované.

Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži.

 

    11) Označenie obalu ponuky

Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený a nasledovne označený:

 

názov a adresa verejného obstarávateľa:

Občianske združenie Kairos, Šafáriková trieda 8, 040 11 Košice

Obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania uchádzača

Označenie   „SÚŤAŽ  - NEOTVÁRAŤ“  „ materiál ŽP“

 

    12) Hodnotenie ponúk

Vyhodnocovať sa budú ponuky 02.01.2015 – vyhodnotené budú iba tie ponuky, ktoré splnili všetky administratívne požiadavky verejného obstarávateľa na obsah ponuky stanovené vo. Ponuka uchádzača bude zo súťaže vylúčená, ak neslní podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Ponuky, ktoré postúpili budú ďalej hodnotené podľa jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena v EUR s DPH  (cena celkom) za dodanie jednotlivých častí predmetu deliteľnej zákazky samostatne.

 

 

 

V Košiciach, 18.12.2014                                                  Ing. Maroš Mikulský, štatutár, v.r.

Príloha č. 1: Cenová ponuka 

 

Príloha č.1

Cenova ponuka_material ZP.xlsx 

 

 

Zmluva zverejnená dňa 7.1.2015

Kupna zmluva_Kairos_Stav Star_material ZP.pdf